tato

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله

????
    زائر

حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله Empty حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله

مُساهمة من طرف ???? الإثنين فبراير 23, 2009 2:23 pm

اتمني اني اقدر اخرج حاجه من جواكم نفسكم تقولوها
    حبيبك واحشك ؟؟

بقالك كتير ماتعرفش حاجه عنه ؟؟

مشتاقله ؟؟

يبقي انت هتشارك معانا
    ا
    هتقوله كلمه من قلبك

تعبر بيها عن إللي نفسك فيه

يلا قول إللي في نفسك
    وبدون كسوف
    يارب الموضوع يعجبكم
    ????
    زائر

حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله Empty رد: حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله

مُساهمة من طرف ???? الإثنين فبراير 23, 2009 2:25 pm

نفسى اعارفه سبب الفراق بينها ايه
    ????
    زائر

حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله Empty رد: حبيبك وحشك...حبيبتك وحشاك..مشتاق لها..مشتاق ليه ..ادخل وقول الا فى نفسك فيه ولا عاوز تقولهوله

مُساهمة من طرف ???? الإثنين فبراير 23, 2009 6:04 pm

نفسى اعرف احساسها اية

وميرسى على الموضوع الجميل دة
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الثلاثاء فبراير 24, 2009 1:44 pm

نفسى اعرف اى حاجه ؟؟؟

غير معرفش
    نور العيون
    نور العيون
    Admin

مُساهمة من طرف نور العيون الثلاثاء فبراير 24, 2009 6:54 pm

موضوع جميل قوى ياندى

وانا نفسى اقلة انة

واحشنى واحشنى واحشنى

وانا بحبة قوووووووووى
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء فبراير 25, 2009 2:31 am

ميرسي ليكي يا قمرايه
    وانا هقولك وحشتني قوى قوي
    ونفسي في اليوم الي نعلن حبتا فيه علي العالم كله

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 11:06 am